آرشاآرشا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

آرشا پادشاه زندگی ما

امروز من کلی گریه کردم

1390/9/20 18:16
نویسنده : مامان فهیمه
154 بازدید
اشتراک گذاری

وای خدای من، من امروز قاطی کردم .آرشا امروز کلی دسته گل آب داد ١فنجون چینی ١ در قندون . ١بشقاب شکوند البته من خودم میدونم مقصر خودم هستم که در کابینتارو با یه چیز محکم نمیکنم .خلاصه این بلا پسر ما با کلی دسته گل که از صبح زود بیدار شدو آب داد آخرش ساعت ١٢ خوابید مامان جون امروز حالش خوب نبود بابایی مونده خونه آرشارو نگه داشته وای که این شیطون مثل پیشوها خودشو همش لوس می کنه . شیطنت پشت شیطنت من موندم این همه انرژی از کجا می آد؟؟؟؟

تا بهش می گی بیرون از آشپزخونه تازه می خنده و می ره دوباره سراغ کابینتا تا فریاد من در می آد گریش می گیره .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ماجراجويي هاي جغله كوچولو
20 آذر 90 18:44
سلام وبلاگتون خيلي قشنگه خيلي خوشحال ميشم بيايد وبلاگ من هم نظر بديد آدرس وبلاگ خودتونم توي نظرتون بزارين تا توي وبلاگ خودتون بيام جواب بدم http://www.jegheleh.niniweblog.com منتظرم