آرشاآرشا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

آرشا پادشاه زندگی ما

آرشا جونم شب اول محرم 89 بدنیا اومد

1390/9/10 14:47
نویسنده : مامان فهیمه
148 بازدید
اشتراک گذاری

 

                      

دیباچه ی عشق و عاشقی باز شود               دلها همه آماده ی پرواز شود
با بوی محرم الحرام تو حسین                        ایام عزا و غصه آغاز شود
                               

                                   فرا رسیدن ماه محرم تسلیت باد

امام حسین علیه السلام  در آخرین لحظات عمر شریفش به راز و نیاز پرداخت و با این جملات با خدای خود مناجات کرد:« ای پروردگار من، بر قضا و حکم تو صبر پیشه می سازم. ای فریادرس داد خواهان! خدایی جز تو نیست. پروردگار و معبودی غیر از تو ندارم. بر حکم تو صبر می کنم. ای فریادرس کسی که جز تو فریادرسی ندارد، ای کسی که ابدی است و مردگان را زنده می‌کند! ای آگاه و شاهد بر تمام کردار و افعال مخلوقات خود! میان من و این گروه حکم کن که تو بهترین حاکمی.»

آرشا جون من شب اول محرم خدا بهمون داد 15 آذر 89 امسال شب عاشورا آرشای من 1 ساله می شه  یا حسین خودت پشت و پناه پسر گل من باش من پسر خودمو به تو میسپارم که از تمامی بلاها حفظش کنی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)