آرشاآرشا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

آرشا پادشاه زندگی ما

زمین بازی آرشا

1390/5/29 15:38
نویسنده : مامان فهیمه
346 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم

حال و احوال شما؟؟؟

امروز گلم 29 مرداد و الان من سر کارم گلمو گذاشتم خونه مامان جون حلیه و امیر محمدو چند روزی هست با باباجون اومدن پیش ما چی می شه خونه مامان جون وای وای وای بیچاره مامان جون و خاله  شیطون من که امروز نتونستم درست لباسامو بپوشم بیام سر کار آخه نفس من چند روز که تا من از کنارش میام  گریه می کنه و می گه ماما ماما باید یک سره پیشش باشم پشت سر بابایی گریه می کنی می گی بابا ماما .قربونت برم دکتر می گه الان زمانی که منو شناختی و داری وابسته به ماما می شی .قربونت برم که پیشت نیستم از راه دور

دیروز جمعه بود بابایی یه فکر خوب داد گفت که آرشا دیگه تو تختش(تخت پارکت) نمی خوابه بیا تا  پارک بازیش کنیم 

آبردیمش تو حالو زیپشو باز کردیمو آرشا رفت توش البته دفعه اول می خواستی بیای بیرون یه باره با کله اومدی و کلی گریه کردی دیگه ام می ترسی می ری تو  بیای بیرون

عمر من ولی من باهات میام اون تو باهام بازی می کنیم خیلی خوشحالم میشی چون من پیشتم البته برا من یکم تنگ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان سارا
29 مرداد 90 22:07
خيلي ماشااله خوشكلي خاله نمكي با سارام دوست شين
zeinab
5 شهریور 90 9:24
سلام عزیزم خیلی وبلاگ متفاوتی از نظر طراحی دارید عالیه همین که بخوای همشو خودت تغییر بدی من هم خیلی دوست دارم یاد بگیرم دوستان عزیز حتما به وبلاگ من سری بزنید مطالب جالبی در مورد آموزش به نوزادان و کودکان خواهید خواند. نظراات شما مرا در انجام اینکار کمک خواهد کرد. با تشکر زینب http://www.niniq.niniweblog.com/ http://dianasagheb.niniweblog.com/
ثمين
6 شهریور 90 18:37
سلام من توي وبلاگم تزيينات تولد بچه ها و سيسموني نوزاد و تزيين غذاي كودك جمع ميكنم يه سر بزنيد خوشحال ميشم
مامان پرهام
7 شهریور 90 16:48
سلام خوش تیپ! خوش بگذره بازی!