آرشاآرشا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

آرشا پادشاه زندگی ما

نامگذاری پسر گلمون آرشا

1390/5/5 16:07
نویسنده : مامان فهیمه
328 بازدید
اشتراک گذاری

آرشا تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

/āršā/

(=آردا، ārdā )، مقدس،نيرومند،قوي
- فراواني نامگذاري: (٣٢٦)

آرشا به معنای زور ، توان ، نیرو و به زبان آذریها به معنای مرد مقدس

و از منظر تاریخ اصیل ایرانی نام جد داریوش کبیر خشایارشا بوده است كه از دو جزء خشای (شاه) و

آرشا (مرد) تشکیل شده و به معنی «شاه مردان» و مرد نیرومند و مقدس می باشد .

سه ماهه که بودم قبل از اینکه بفهمم نی نی من پسر بین آرشام و آرشا بابایش اسم آرشا رو انتخاب کرد

و من عاشق این اسم شدم و از وقتی فهمیدیم گل من پسر اسمشو صدا می کردیم

فونت زيبا ساز       فونت زيبا ساز        فونت زيبا ساز         فونت زيبا ساز            فونت زيبا ساز

مامانی و بابایی دوستت دارن  

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)