آرشاآرشا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

آرشا پادشاه زندگی ما

آلبوم عکسهای خوشگل و مامانی آرشا جون تا 1 سالگی

1392/4/2 16:59
نویسنده : مامان فهیمه
891 بازدید
اشتراک گذاری

فونت زيبا سازفونت زيبا ساز  فونت زيبا سازفونت زيبا ساز فونت زيبا ساز فونت زيبا سازفونت زيبا ساز                 

 

سلام  اینجا عسهای کلوچه من هست 

وای که چه ماهی تو مامانی 

عکسهایی که ازشون خاطره دارم برات اینجا میذارم تا بزرگ شدی ببینی و بخونی هر عکست چه خاطره ای داره گلممممممم

 

 

 

این همه عکسهای گل من

 

 

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

عکسهای گلم

این عکس شروع آلبوم گل من تو این وبلاگ

١ ماهگی

  آرشا ظهر 15 آذر ساعت 11:8 اومد تو این دنیا سلام مامانی اینجا تو بیمارستان گل منم  صورتش زخم شده از بس که ناخناش بلند بود همون موقع که بدنیا اومد تمام صورتشو زخم کرده

                                           

 

   اولین ساعت زندگی آرشا                                     

 

                                                        

 

اخی اینجا گلم یه کم بزرگ شده اینجا 4 روزت مامانی خونه خاله فاطی و آرشا  با خیال راحت تو خواب ناز

4 روزگی

 

خوش اومدی به خونه گلم اینجا 7 روزت تازه رسیدیم خونه اولش که کلی گریه کردی بعدش شیرت دادم  خوابت برد

آرشا 

عافیت باشه گلم اینجا 10 روزت و مامان جون بردت حمام

 

10 روزگی

آخی اینجا مامان جون روز عاشوراست 10 روزت: امیر محمد  و حلیه رفته بودن بیرون وقتی اومدن 2 تا دستبد سبز(نیاز) آبردن که هر دو تا شونو بستن به دستات

آخه خیلی دوستت دارن

10 روزگی 10 روزگی

 

٢ ماهگی

 

 

عمر من آرشا  نمی دونم چرا اینقدر ناراحت یا در حال فکر کردن

 

 

 

 اینجا آرشا 2 ماهشه

خوش می گذره مامانی ؟؟با عروسک خاله فرشته  تو اتاقش چقدر اخم کردی مامانی

 

وای اخمارو برم مامانی

 گم نشی لای گلا گلم من

این خرسی رو بابا جون  تولد (25)  بهم کادو داد اسمشو گذاشتیم بابابزرگ

آرشا به بابابزرگ سلام کردی؟

وای چه زمین بازی داره آرشا

شیطون منی

اسکیموی منی

اینجا گلم 2 ماهت این لباسارو مادرجون برات بافته ناز نه؟؟دستش درد نکنه

قربونش برم با اون لباسات

چه کالسکه قشنگی مامانی؟؟

 

٣ ماهگی

آرشا جونم اومده تولد امیر محمد امیر  امروز 28 بهمن رفته تو 6 سالگی آرشا جون منم اینجا 2 ماهش تموم شده

 

قربونت با اون کلاهت

قربونش با اون کلاه سنتی

قربون همتون برم

 

اولین عیدت مبارک(90)

 گلم اینجا گلممم؟؟تازه رفته تو  3 ماهش و پای سفره 7 سین خونه مامان جون

 

3 ماهگی

تو تعطیلات عید(90) رفتیم محلات نمایشگاه گل البته اینجا فقط کاکتوس

3 ماهگی آرشا

 

 3 ماهت گلم خاله فرشته اینجا موهاتو این شکلی کرد و ازت عکس گرفت جالبه نه؟؟

3 ماهگی

 

3 ماهگی 3 ماهگی

 

٤ ماهگی

وای که چه شبی بود نصفه شب خونه خاله فاطی رسیدیم خواستیم بخوابیم که یه باره آرشا شروع کرد به گریه تا 1 ساعت گریه می کردی آخرشم خرسیت تو بغلت خوابت برد

خیلی خرسیتو اسب آبیتو دوست داشتی

3 ماهگی3 ماهگی

وای مامانی چه خبر دست عروسکتو خوردی گلم

اینجا گل من 4 ماهش اینم اتاق خوابش

گلم خوش می گذره؟؟آرشا

٥ ماهگی 

               آرشا

  

وای چه لباسای قشنگی مبارک مامانی  اینجا 5 ماهت و ظهر خونه خاله ملیحه بودیم قبلش رفتیم با باباجون خیابون اول برا گلم لباس خریدیم بعد رفتیم مهمونی اولین بار لباس تابستونی می پوشی

٦ ماهگی

اولین مسافرت آرشا (شمال)

الهی من قربونت برم که چسبیدی به این میله

 آرشاآرشا

آرشا و دوست مهربونش کنار دریا (6 ماهگی)

 

گل من این عکست خیلی ناز تو ویلا عمو حامد و بابا ازت گرفتن

٨ ماهگی

 وای که از بس گریه کردی خوابت برد خواب زده شده بودی گلم ١ ساعت گریه کردی

 

آرشا

 

خوش گذشت گلم آب بازی اولین بار داری تو وانت آب بازی می کنی

آرشا

 

قربونت برم که دیگه نمیشه تو گهوارتم گذاشتت از همه چی بالا می ری

 

عمر مامان الان یه چند روزی که شست پاتو می کنی تو دهنت البته خیلی سخت ولی می تونی

 

آرشا

شیطون من در حال رفتن به سمت آشپزخونه آرشا عاشق اینه که سریع چهار دست و پا بره از پله ها بالاو بره تو آشپزخونه 

8 ماهگی آرشا 8 ماهگی

                                                                                                                           ٩ ماهگی

 

اینم عکسای گلم که رفته آتلیه و حسابی هم ناراحت شد و هم خوشحال

 

اینجا آرشا 9 ماهش شده و با بابایی رفتیم آتلیه دوست بابا جون (عموعلی)

 

چه خبره مامان؟؟؟

 

قربونت با خنده هات که آب دهنت اومده

 

 

 

 

ای شیطون بلا اینجا آرشا جونم تازه رفته تو 9 ماهگی تو جا رختخوابی مامان جون خاله فرشته گذاشتش کلی کیف می کنه

                                

عمر من که عاشق چراغ خواب اتاق خاله فرشته است دوست داره چهار دست و پا سریع بره تو اتاقو با چراغ بالا سرش حرف بزنه

 

 

گل من بعدالظهر رفتیم یه روروئک برا خونه مامان جون برات از دوست بابایی خریدیم آخه روروئکت شکست وای که چقدر خوشحال بودی سوارش شدی

مبارکت باشه گلم

 

 

 

گلم این چه کاریه آویزون کمد شدیعمر منی مامانی

  

 

عمر من دیشب 25 آذر(90) از ظهر کلافه بودی شب بابا داشت سوپ می خورد از بس شیطونی کردی  بابایی یه استخون داد که باهاش بازی کنی

اگه گفتی چی دستت ؟؟هاپو من؟

 

عمر مامان که نمی تونم دست بهت بزنم تا خوابت ببره بعدش من یا حسن جون درست می خوابونمت

عافیت باشه گلم آب بازی خوش بگذره

خوش بگذره عمرم

کجا مامان نرو بالا آخه از این طرف سوار روروئک میشن؟؟؟

شیطون منبلایی تو بلا

 طلای من تختو بابایی برای شما آورد تو حال که توش بازی کنی میزی توشو و بازی میکنی

 

١٠ماهگی

 

آرشا جون من یه آقا گاو داره یه آقا الاغه هر دوتاشونو عموش سوغاتی براش آورده آرشا عاشق آقا گاو هست ولی اصلا میونه خوبی با آقا الاغه نداره

 

 

آرشا من یه مدت عاشق دمپایی بود هر جا می دید جیغ خوشحالیش در میومدو سریع میرفت و با سرعت برق می کردش تو دهنش البته منم مجبورم با سرعت فوق برق برمو دمپایی و ازش بگیرم

 

 

11 ماهگی

 

اینجا آرشا عشقم اومده عروسی فرزانه عمو

 

اینجا روز عاشوراست و آرشا رفت پیش بابا حسن

بابایی داشت تو جایگاه شربت نذری به همه میداد

لباسای خوشگلتم عمه برات دوخته

روز عاشورا

 

اینم عکسای گلم تو جشن تولد ١ سالگیش

گلم تولدت مبارک

شکلک های محدثه

تولدت مبارک

تولدت مبارک

وای چه کیکی خورده این گلم

مامان اجازه بده

اینم نتیجه شیطونی آرشا

مامان هیچی از کیکت نذاشتی بمونه

آرشا و بابایی تولد آرشا جون

شکلک های محدثه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نیایش
28 مرداد 90 12:38
سلام خانومی وبلاگ قشنگی داری پسر نانازی هم داری خدا حفظش کنه برات
مامان نو‍ژا
6 شهریور 90 9:04
سلام .خيلي عكساش بامزه است مخصوصا عكسهاي خوابش به ما هم سر بزنيد.بوس بوس