آرشاآرشا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

آرشا پادشاه زندگی ما

درباره مامانی و بابایی و پادشاه زندگی ما

1390/5/18 14:31
نویسنده : مامان فهیمه
307 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام من مامان فهیمه هستم 25 سالم بود که با بابا حسن Dance شکلک های شباهنگکه 29 سالش بودآشنا شدم (86)من از وقتی درسم تموم شد رفتم سر کار و الان 6 سال کارمند کتابخونه هستم بابایی cng داره خیلی نجیب ساکت و آروم من خیلی دوستش دارم ما 3 سال بعد آذر 89 خدا  یه فرشته بهمون داده یه فرشته فرشته ...

آرشا خیلی آرومه گلم فقط می خنده البته اولا خیلی اخم میکرد منم ناراحت بودم که فقط اخم داره ولی الان هر وقت بهش نگاه می کنی می خنده پسر گل من بیشتر به باباش برده البته هر کی یه نظر می ده .

                                                      

گل من تا 6 ماهگیش پیش خودم بود از صبح تا شب با هم بودیم وای که چه کیفی داشت تا ظهر با هم می خوابیدیم .ktmj_2016

از وقتی به دنیا اومدی بابایی خیلی کمکم می کنه niniweblog.comشبا می خوابونت مهمونی ها می گریرت جاتو عوض می کنه حمام می برت من بدون بابا جون اصلا نمی تونم niniweblog.com... ما دو تایی با عشق به پادشاه زندگیمون خدمت می کنیم.

 

الان نزدیک 2 ماه اومدم سر کار بعد از 6 ماه مرخصی هر چی گشتم پرستار خوب پیدا نکردم می خواستم مامان جون نیفته به زحمت که آخرشم مامان جون گفت گلمو خودم نگه می دارم هر روز از خواب که پا می شی حسن جون می برت خونه مامان جون پیش خاله فرشته و بابا جون تا من بیام اونجاییی و بازی میکنی .

 

 

     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آرشیدا قند عسل
9 مرداد 90 9:50
سلام خدا این گل پسرو بر ای شما و باباییش حفظ کنه ، این مشکل همه مامانای کارمند که پرستار خوب گیرشون نمیاد آرشیدای منم پرستار گیرش نیومد پیش مامان جون جونشه! به وبلاگ منم سر بزنید.