آرشاآرشا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

آرشا پادشاه زندگی ما

11 ماهگی آرشا گلم

1390/7/17 8:27
نویسنده : مامان فهیمه
303 بازدید
اشتراک گذاری

                                                     

  سلام گلم کلی خبر جدید دارم خیلی سرم شلوغه گلم عروسی عمه هستو منم سرم شلوغ اول بگم گل من ٢ روز رفته تو ١١ ماه دیگه مرد شدی

١١ ماهگیت مبارک گل منزیبا

میگم آرشا میگه ب(بعله)هر جای خونه باشی من صدات می کنم و شما جواب می دی ب  دیگه راحت اسم منو مامان جونو صدا می کنی ماما به حسن جونو باباجون می گی بابا به برق می گی ب

 صدای آهنگ می آد می گی ناناو دست می زنی گلم عاشق توپ بازی توپتو پرت می کنی و دست می زنی کلاغ پر با هم بازی می کنیم وای ....چی بگم دیگه از مرد من....

آهان از دیشب رفتیم تو اتاق آرشا همگی خوابیدیم مامانی تا خوابت برد گذاشتیمت تو تختت خوابیدی باید عادت کنی به اتاقت که دیگه خودت تهنا بخوابی تو اتاق خودت  خوشبحال آرشا با این اتاق قشنگش البته یه چیزی این آقا آرشا بد خواب ما شب اول ١ ساعت غر غر می زد تا خوابش برد فکر کنم چون جامون وسیع نبود تو تختشم تا صبح می خورد به در و دیوارFree Animations

عیبی نداره گلم  عوضش تو تخت خودتی مال خود خودت

Animated Babies

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)