آرشاآرشا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

آرشا پادشاه زندگی ما

10 ماهگی آرشا

1390/6/19 10:36
نویسنده : مامان فهیمه
302 بازدید
اشتراک گذاری

 

وای که گلم یادم نبود بگم آرشا ١٠ ماهه شده

١٥ شهریور مامان نتونست بیادو بگه آرشا گلش رفته تو ١٠ ماهگی امروز ١٩ شهریور دیروزم تولد حلیه بود عمرم حلیه ٩ ساله شده .

تولدت مبارک خاله جون

 

Orkut Scraps - Happy Birthday

آرشا من الان دیگه می خواد منو صدا کنه که باهاش بازی کنم می گه داکی

آرشا عاشق اینه که باهاش بازی کنی و براش صدا در بیاری بابایی که عاشق آرشا و سر و صداست

وای که مامان من از دست خوابیدنت چه کار کنم تو خواب چهار دست و پا میره این طرف به اون طرف خونه چند شب پیش نصف شب دیدم نیستی ترسیدم و همه جارو گشتم آخرش دیدم رفتی زیر میز ناهار خوری خوابیدی شبا باید با بابایی دورت حصار بکشیم

شیطون من می ترسم که تو خواب از پله ها بیفتی مامان

friend - emoticonswallpapers.com 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سارا
24 شهریور 90 0:09
اي نمكي شيطون بلا چه قدر نازنازي هستي