آرشاآرشا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

آرشا پادشاه زندگی ما

بدون عنوان

1391/3/7 17:52
نویسنده : مامان فهیمه
236 بازدید
اشتراک گذاری

گل من سلام

سلام به عمرم که داره روز به روز شیطون تر می شه و مثل پیشو ها خودشو بعد از خراب کاریاش لوس می کنه .

اول بگم آرشا عاشق بع بعیه

بع بع

از راه که می ریم خونه مامان جون خودت وسیله ای که جا مونده و من یادم رفته بذارم سریع بر می داری و می گی ماماش می دیش به منو اشاره می کنی که بذارمش رو شومینه آخه همه وسایلو جمع می کنم می ذارم اونجا بعد برا خودت دست می زنی ..........

وای که لوستی چقدر پیشو من

آرشا عاشق اینه که

در یخچال   باز شه یه بار از پایین پا من مثل پیشو ها  می ره میشینه تو یخچال

در خونه باز شه سریع  بره بیرون

در آسانسور که باز میشه آرشا یه باره غیبش می زنه می گردم می بینم تو آسانسور گوشش وایستاده

 

وای نگو از دست آرشا وقتی در دستشویی باز میشه خودشو به زور هل می ده که بره تو دستشویی میگه جیش که من اجازه بدم بره و بعد یه باره شیر آبو باز میکنه و کیف می کنه

 

وقتی می ریم حمام موقع سر شستن آرشا نفسش میره از بس گریه می کنه ولی وقتی میایم بیرون عاشق اینه که بره تو حمام و شیر آبو باز کنه

 

آرشا من دیگه مرد شده قاب عکس دسته جمعی که همه هستیم می گیره دستشو هر روز تا میاد برش می داره و شبا موقع خواب می گیرش دستش دیگه اسمای همه رو یاد گرفته دست می زاره و خودش می گه اسمارو.

 

باباش ماماش(به منو بابایی می گی ) عمو عاله (خاله)امی (امیر)علیه(حلیه)  مامان بابا (به مامان و بابایی می گی ) وای که وقتی لوس می شی می گی بابا جی (بابا جونو )مامان جی(مامان جون )

 

اسم علیرضا رو می گفتی علی البته از ٢ روز پیش که اومدن خونمون دیگه کامل اسمشو گفتی علیا هنوز گلم نمی تونه کامل همرو تلفظ کنه

 

هفته دیگه گل من ١ سال و نیمه  می شه و واکس داره اگه بریم خونه خاله تعطیلات بعدش واکسنتو می زنم  خدا کنه بابایی کاراشو درست کنه که بریم تعطیلات مسافرت

دوستت دارم ملوسکم

وای چقدر همه بش آرشا من به پستونک می گه بش عمرم عاشق بش هست از خواب که پا می شه دنبالشه و تا پیداش نکنه آروم نداره

دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

یه عاشق
9 تیر 91 2:49
آرشا جان تو بی نهالت شیطان هستی
مثل هلو خوردنی و مثل قهوه تلخی


چرا تلخ؟اونم قهوه